Interessantes Coupe bei mobile.de
Moderatoren: MrPellePelle, mugendan, Raccoon, Ace
-
- Ricerocket
- Beiträge: 235
- Registriert: 28.11.2004, 23:40
- Wohnort: Ruhrpott
- Fireball800
- D16-Crack
- Beiträge: 854
- Registriert: 30.09.2004, 09:15
- Wohnort: Schwabach bei Nürnberg
-
- Burnout-King
- Beiträge: 393
- Registriert: 29.01.2005, 13:09
- Wohnort: Estenfeld
- Fireball800
- D16-Crack
- Beiträge: 854
- Registriert: 30.09.2004, 09:15
- Wohnort: Schwabach bei Nürnberg
http://www.racerwheel.com/abv-96acel2ddom-098.html
hier, da kann mans kaufen, ich finds geil
hier, da kann mans kaufen, ich finds geil
Viele Grüße
Kuschi
Kuschi
- blind
- Turbo Junky
- Beiträge: 1454
- Registriert: 17.08.2004, 13:19
- Wohnort: Nienburg/Saale
- Kontaktdaten:
also ich find den karren kool. wenn am motor alles so gemacht is, was da in der beschreibung anklingt, dann sind die 300ps nich ma unrealistisch. die front gefällt mir auch gut. schön dezent, gefällt mir ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Life is a racetrack... 0wn it!
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
![Bild](http://s6.directupload.net/images/080107/3qrcw43p.jpg)
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-
- JDM Fetischist
- Beiträge: 520
- Registriert: 23.01.2005, 16:30
- Wohnort: ludwigshafen
hab ma ne email an den Anbieter geschickt, folgende antwort kam:
Honda Civic SI Coupe Umbau Racing/Motorsport
Baujahr 06/2000
Laufleistung ca. 6000 KM
Motor 1,8l ca. 300 PS (siehe bereich “Umbauten Motor”)
Das Fahrzeug gehörte einem Tuning Shop in den USA und wurde als Show Car eingesetzt.
In diesem Auto wurden nur teile bester Qualität verbaut. Alle Arbeiten wurden bei dem Tuning Shop von Fachpersonal ausgeführt.
Umbauten Innenraum:
JDM Civic Type R Momo Sportlenkrad mit Airbag,
JDM Type R Schaltknauf,
3 Zusatzinstrumente für: Öl-Druck, Luft/Benzin Gemisch und Voltmeter in Carbon Optik,
Schwarze Ledersportsitze mit rotem SI Logo,
Speziell Silber lackierte Armatureinfassungen.
Zentralverriegelung mit Funkfernbedienung
Alarmanlage
JL Audio 10“ Subwoofer
Umbauten Motor:
-JDM Integra type r motor (HMotorsonline) with lsd transmission
-JE pistons and rings 11.5:1
-Eagle H beam rods
-Mugen head gasket
-Crower dual springs and titanium retainers
-JUN stage 4 Cams
-Mugen thermostat and fan switch
-Skunk 2 intake manifold
-JDM DC Sports header w/ 2 1/2" collector
-2 1/2" hi flow Magnaflow catalytic converter
-Tanabe Ultra Medallion titanium exhaust (catback)
-Comptech Icebox intake system
-Unorthodox pulley kit
-polished
-Clutchmasters Stage 3 clutch kit w/ Clutchmasters lightened flywheel
-Hondata s200 w/ many options P28 computer
-Koyo polished radiator
-Full MSD ignition system w/ blaster coil
-New timing belt and water pump
-Custom trunk enclosure
-JL Audio 10" woofer
-Optima yellow top battery
Umbauten außen:
Sonderlackierung Mazda RX-8 Steel Grey (7 schichten Lack + 3 Schichten Klarlack),
JDM 96-00 Domani El Front (Alles Honda Teile von VIS Racing),
VIS Racing Carbon Motorhaube,
Große AEM Bremsanlage, vorn und hinten, rot lakiert,
Katana Inspires 17“ Hiper black Felgen mit 205/40Zr17 Bridgestone Potenza re750’s Bereifung,
Mugen Frontlippe,
Tsunami Seitenschweller und Heckschürze,
JDM Begrenzungsleuchten
Real Spoon Carbon Außenspiegel (elektrisch).
Original Beschreibung aus den USA:
INTERIOR:
- JDM Civic Type r Momo steering wheel w/ airbag
- JDM type r shift boot
- 3 gauge pillar pod w/ autometer carbon fiber series oil pressure, air fuel and voltmeter gauges
- Katskin Leather wrapped stock seats w/ custom si logo on each seat.
-custom painted interior parts (professionally done)
ENGINE:
-JDM Integra type r motor (HMotorsonline) with lsd transmission (less than 2k on motor since being built at a machine shop.)
-JE pistons and rings 11.5:1 -Eagle H beam rods
-Mugen head gasket
-Crower dual springs and titanium retainers
-JUN stage 4 Cams
-Mugen thermostat and fan switch
-Skunk 2 intake manifold
-JDM DC Sports header w/ 2 1/2" collector
-2 1/2" hi flow Magnaflow catalytic converter
-Tanabe Ultra Medallion titanium exhaust (catback)
-Comptech Icebox intake system
-Unorthodox pulley kit
-polished
-Clutchmasters Stage 3 clutch kit w/ Clutchmasters lightened flywheel
-Hondata s200 w/ many options P28 computer
-Koyo polished radiator
-Full MSD ignition system w/ blaster coil
-New timing belt and water pump
-The motor has just been broken in so it has not been beat on. It has been tuned by DRT in NYC and put down 194 to the wheels. The machine shop gave me the old parts from the motor and they were in perfect condition. He said it was like new. The motor swap was done by professional mechanics. No backyard work on this vehicle.
-Custom trunk enclosure
-JL Audio 10" woofer
-Optima yellow top battery
EXTERIOR:
-Mazda Steel grey (rx8) custom paint job. (seven layers of base and 3 layers of clear)
-JDM 96-00 domani el front end conversion (all oem honda parts from vis racing 2300 dollars)
-VIS Racing carbon fiber hood OEM
-AEM big brake kit front and rear (red) 2 piece
-Katana inspires 17" Hiper black
-205/40Zr17 Bridgstone potenza re750's
-Mugen front lip
-Tsunami side skirts and rear bumper (urethane)
-JDM amber sidemarkers
-Real spoon carbon fiber power mirrors
Honda Civic SI Coupe Umbau Racing/Motorsport
Baujahr 06/2000
Laufleistung ca. 6000 KM
Motor 1,8l ca. 300 PS (siehe bereich “Umbauten Motor”)
Das Fahrzeug gehörte einem Tuning Shop in den USA und wurde als Show Car eingesetzt.
In diesem Auto wurden nur teile bester Qualität verbaut. Alle Arbeiten wurden bei dem Tuning Shop von Fachpersonal ausgeführt.
Umbauten Innenraum:
JDM Civic Type R Momo Sportlenkrad mit Airbag,
JDM Type R Schaltknauf,
3 Zusatzinstrumente für: Öl-Druck, Luft/Benzin Gemisch und Voltmeter in Carbon Optik,
Schwarze Ledersportsitze mit rotem SI Logo,
Speziell Silber lackierte Armatureinfassungen.
Zentralverriegelung mit Funkfernbedienung
Alarmanlage
JL Audio 10“ Subwoofer
Umbauten Motor:
-JDM Integra type r motor (HMotorsonline) with lsd transmission
-JE pistons and rings 11.5:1
-Eagle H beam rods
-Mugen head gasket
-Crower dual springs and titanium retainers
-JUN stage 4 Cams
-Mugen thermostat and fan switch
-Skunk 2 intake manifold
-JDM DC Sports header w/ 2 1/2" collector
-2 1/2" hi flow Magnaflow catalytic converter
-Tanabe Ultra Medallion titanium exhaust (catback)
-Comptech Icebox intake system
-Unorthodox pulley kit
-polished
-Clutchmasters Stage 3 clutch kit w/ Clutchmasters lightened flywheel
-Hondata s200 w/ many options P28 computer
-Koyo polished radiator
-Full MSD ignition system w/ blaster coil
-New timing belt and water pump
-Custom trunk enclosure
-JL Audio 10" woofer
-Optima yellow top battery
Umbauten außen:
Sonderlackierung Mazda RX-8 Steel Grey (7 schichten Lack + 3 Schichten Klarlack),
JDM 96-00 Domani El Front (Alles Honda Teile von VIS Racing),
VIS Racing Carbon Motorhaube,
Große AEM Bremsanlage, vorn und hinten, rot lakiert,
Katana Inspires 17“ Hiper black Felgen mit 205/40Zr17 Bridgestone Potenza re750’s Bereifung,
Mugen Frontlippe,
Tsunami Seitenschweller und Heckschürze,
JDM Begrenzungsleuchten
Real Spoon Carbon Außenspiegel (elektrisch).
Original Beschreibung aus den USA:
INTERIOR:
- JDM Civic Type r Momo steering wheel w/ airbag
- JDM type r shift boot
- 3 gauge pillar pod w/ autometer carbon fiber series oil pressure, air fuel and voltmeter gauges
- Katskin Leather wrapped stock seats w/ custom si logo on each seat.
-custom painted interior parts (professionally done)
ENGINE:
-JDM Integra type r motor (HMotorsonline) with lsd transmission (less than 2k on motor since being built at a machine shop.)
-JE pistons and rings 11.5:1 -Eagle H beam rods
-Mugen head gasket
-Crower dual springs and titanium retainers
-JUN stage 4 Cams
-Mugen thermostat and fan switch
-Skunk 2 intake manifold
-JDM DC Sports header w/ 2 1/2" collector
-2 1/2" hi flow Magnaflow catalytic converter
-Tanabe Ultra Medallion titanium exhaust (catback)
-Comptech Icebox intake system
-Unorthodox pulley kit
-polished
-Clutchmasters Stage 3 clutch kit w/ Clutchmasters lightened flywheel
-Hondata s200 w/ many options P28 computer
-Koyo polished radiator
-Full MSD ignition system w/ blaster coil
-New timing belt and water pump
-The motor has just been broken in so it has not been beat on. It has been tuned by DRT in NYC and put down 194 to the wheels. The machine shop gave me the old parts from the motor and they were in perfect condition. He said it was like new. The motor swap was done by professional mechanics. No backyard work on this vehicle.
-Custom trunk enclosure
-JL Audio 10" woofer
-Optima yellow top battery
EXTERIOR:
-Mazda Steel grey (rx8) custom paint job. (seven layers of base and 3 layers of clear)
-JDM 96-00 domani el front end conversion (all oem honda parts from vis racing 2300 dollars)
-VIS Racing carbon fiber hood OEM
-AEM big brake kit front and rear (red) 2 piece
-Katana inspires 17" Hiper black
-205/40Zr17 Bridgstone potenza re750's
-Mugen front lip
-Tsunami side skirts and rear bumper (urethane)
-JDM amber sidemarkers
-Real spoon carbon fiber power mirrors
Viele Grüße
Kuschi
Kuschi
- Fireball800
- D16-Crack
- Beiträge: 854
- Registriert: 30.09.2004, 09:15
- Wohnort: Schwabach bei Nürnberg
- Coupe Freak
- <i>Händler</i>
- Beiträge: 3850
- Registriert: 24.11.2004, 23:17
- Wohnort: Gelsenkirchen
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste