Das Getriebe wird dann natürlich gleich mit übernommen Emjoy,hast dann 6 Gänge.
Genauso wie Achsen, Bremsen ect. ect. Is nin Wahnsinns Umbauaufwand das Ganze. Daher überlegt man sich das auch besser 3x ob man sowas startet.
Aber hab da schon nin schönen optischen Anreiz fürn Turboumbau gefunden
t3/t4e 57 trim 48 ar turbine/60 ar compressor turbocharger
Dezod Motorsports Equal Length Turbo Manifold
JDM Fabtech custom intake manifold
d17a2 engine swap
Walbro 255lph HP in tank fuel pump
RC Engineering 750cc injectors
2.5" intercooler piping
2.5" Dezod stainless downpipe
3" exhaust from downpipe back, stainless, mandrel bent
3" straight through Vibrant 18" resonator
3" straight through Vibrant stealth performance muffler
PLX DM-100 gauge with SM AFR wideband
Autometer Sport Comp Digital Oil Pressure, Fuel Pressure and Boost gauges
K Pro for D17
AEM adjustable Cam Gear
Tial 35mm Wastegate
Greddy Type S BOV
Fast Turbo Vacuum Manifold
Action Clutch 2MD 6 puck clutch kit
Action Clutch Chromoly Steel Flywheel
Wiseco 8.8:1 Pistons
Crower Rods
Crower Stage III Full Race Camshaft
Crower Valvespring and Retainer Kit
Return Fuel System
Aeromotive Rising Rate Fuel Pressure Regulator
JEG's 30 Micron In-Line Fuel Filter
So muss das Leute.
Wenn du den erstmal so weit hast, haste ne Menge Bumms und 1000ende Eus weniger in der Tasche